Det räcker med en gnista, ett bloss

En artikel redigerad och upplagd på insajd, huvudingrediens i morgondagens drink bestämd och möte preliminärbokat med layoutarna till kelen. Jag är allmänt nöjd och avslappnad med livet för tillfället.

Och vad jag menar med morgondagens drink?
Jao, denna helg fanns fler alternativ att välja på än vanligt. Ett alternativ är att dra med grabbsen till Borlänges kårhus och leka St. Patricks Day, ett annat är att vara hemma och ta det lugnt och/eller plugga. Tredje alternativet som uppstod i veckan var typ drinkkväll med idel damer följt av besök på Victuscella där tydligen många från helgens skidspel ska hänga.

Efter lite övervägande beslöt jag att det kan vara trevligt med lite variation (även om Borlänges kår är variation i sig med tanke på att man aldrig varit där) och umgänge med kvinnliga könet så jag valde drinkkväll.
Jag är väl medveten om hur det låter att som kille välja en drinkkväll med tjejer framför irländskt ölhävande med grabbar, men skitsamma. Jag gör det jag känner mest för, det har jag alltid gjort.


Kvällen nu blir rätt slö. FM med Sinander och Ståhlbrand verkar struket från schemat och istället kör jag på andra alternativ med broder och Johan.

Just det, ska beställa kents kommande skiva nu också, oh fucking yes!


I väntan tar vi en modern klassiker om annan väntan


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback