Trots alla löften vi gav

Tillbaka i Falun efter den lilla visiten i Götet med omnejd.

Precis som jag förutspådde senast så ägnades lördagen åt att vandra runt i solen i Götet och tjôta med Henke.
Under tiden var familjen på Lorensbergsteatern och när de var klara åkte vi allihop hemåt mot Dösebacka.
Drack sen lite öl, kollade andra chansen, spelade senaste Worms. Lite så, lagom aktivt!

Bussresa hem idag igen, ungefär åtta timmars restid. Ägnade den tiden åt att sova en timme, kolla gårdagens träningsmatch för IFK mot Lilleström (3-0), lyssna på musik, läsa GP, spela FIFA 07, kolla två avsnitt Sopranos samt se om Drive.
Man hinner med rätt många slappa aktiviteter under åtta timmar.

Imorrn ett möte på eftermiddan rörande Kelen, plus att jag ska ta tag i disken, men mer än så står inte på schemat.

---

I Melodifestivalens final hejar jag för övrigt på Lisa Miskovsky och Thorsten Flinck, de övriga bryr jag mig inte om. Vinna kommer dock Loreen, Danny eller David Lindgren att göra. Tyvärr. Medan de låtar i hela tävlingen med lite mer klass i förmodligen hamnar i glömska hos de flesta, som vanligt.


Lite annan bortglömd, men skön, schlager


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback