Skurkminiförkylning

Halsen är rosslig och andedräkten hemsk, men i övrigt mår jag bra.
Får hoppas att det blåser över snabbt. Något av det mest störande jag vet är att vara sjuk, då blir jag inte rolig att ha att göra med.

Brb, det gröna teet, som är min favoritmedicin, låter färdigt från köket.

Såå.. vad ska denna dag bjuda på? Hade ursprungligen tänkt att ägna denna helg åt att skriva till fotbollskursen men jag är inte direkt på humör om man säger så.
Kanske blir det fm, det blir definitivt Sopranos (där jag är inne på början av säsong fem) och det blir definitivt musiklyssnande.

Det är nog dags att slänga den fantastiska Eldoradohonungen. Honung som vägrar lämna sin förpackning har jag inte så stor nytta av, hur långt fram än utgångsdatum ligger.

För övrigt undrar jag ihärdigt när min hälsotenta blir rättad. Enligt meddelandet som kom häromdagen på forumet så har de 15 dagar på sig att rätta = det ska typ vara rättat imorrn eller något. Jag har svårt att tro på det då de också skrev att alla resultat inte kommer upp direkt utan undan för undan efterhand de rättat.

Aaah, rostad macka med räkost och vips, den dåliga andedräkten är borta och luktar bara mat! ANTECKNA!

Ska ta och sätta på min Spotifylista En klass för sig. Första låten som spelas postar jag nedan:


Ödet? ^^


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback