Schools out

För dagen i alla fall. Artikelseminarium 13-14.30, så nu är jag kvar i skolan och fördriver tiden fram till strax innan 17 då jag får pallra mig ner till kåren för första mötet som chefredaktör med redaktionen.
Har skrivit en liten dagordning så det blir struktur på mötet.

Resten av kvällen efter mötet är väl tänkt som after school på kåren, men grabbsen pratar om att t.ex. dra till Martin istället så får se hur de gör och hur länge man själv stannar på after school.
Har i vilket fall beställt tre Smirnoff Ice (oh sweet memories of London) och en Andersson via Fredrik så man har en buffert hur det än artar sig.


---


Vid den här tiden för fem år sedan, alltså våren 2007 (låter sjukt att säga att det är fem år sedan) hade jag låten nedan på hjärnan. Varför har jag ingen aning om, den bara satte sig.
Jag gick den estetiska kursen Skapa och kunskapa och kom just ur ett förhållande. Låten har absolut ingenting som har med det att göra, lyssnade knappt ens på texten, den bara fastnade ändå och var i huvudet i flera veckor. Den var skön helt enkelt och kändes uppåt.
Min brorsa tyckte jag var tjatig som gick och nynnade på den konstant när jag hälsade på hemma.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback