Många bäckar små

Man stretar på så smått då och då. Den "arbetssamma" veckan (om man jämför med tidigare alltså) har börjat och mötet med kåren idag gick prima, vi var överens om allt vågar jag påstå och tidningen är på klar uppgång.

Har ägnat ett tag åt att kontakta alla som jag inte vet helt var de står i tidningens fb-grupp. Dels för att jag vill veta vilka som fortfarande är aktuella för tidningen och deras roll, dels för att jag vill ha en tydligare kontakt som helhet med alla jämfört med tidigare.
Jag försöker tillämpa mina filosofier för ledarskap helt enkelt.

Är mitt i disken nu också, tog det mesta för en stund sedan och strax tar jag det sista. Äntligen. Har skjutit på den i två veckor. Och nej, jag låter inte disk stå helt kladdig med matrester och bananflugor som invaderar mig om ni tror det, jag sköljer av allt klafs så att sådant undviks, blir bra mycket enklare att diska då och ser inte äckligt ut. Jag förespråkar som alltid lagom disciplin.

Tog mig även en whisky förut. Köpte en flaska Grant's efter mötet, tyckte jag var värd det.


Nu disken som sagt, sen Sopranos.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback