I väntan mellan matcher i FM

Vilken tid gick du upp idag? Vaknade runt åtta första gången med laptopen i sängen på nästan noll batteri, men somnade om och gick upp runt ett istället.
Vad var det första du sa i morse? Ingen aning, men eftersom jag såg datorn vid fotänden så sa jag väl "What the fuck..?" eller nå't liknande gissningsvis.
Vad åt du till frukost? Två grova bröd och en banan.
Vem kramade du senast? En tjej från skolan när vi vann ett spel på en förfest.
Vad ska du göra efter skolan? Öhm.. jobba?
Säger du ”kex” eller ”chex”? Chex.
Vad tycker du om Grynet? Jag tycker inte om Grynet.
Vad längtar du till/efter? Sommar.
Var du på festival i somras? Förra sommarn, nej.
Favoritgodis? Choklad.
Hur ofta använder du parfym? När man ska ut och parta eller när jag känner för det någon random dag bara.
Hur ofta tvättar du håret? När jag duschar, alltså ungefär varje dag.
Vad tycker du om ditt utseende? Helt okej, man ska inte klaga.
Hur många Anna känner du? Fyra anna och en Anna-Karin.

Kan du spela fotboll? Mja, jag är väl inte sämst i världen, men jag är definitivt ingen stjärna heller. Har inte spelat så mycket.
Åka bräda? Aldrig vart intresserad av det så nej det kan jag inte påstå.
Har du en snygg jacka? Jadå.
Är du blyg? Beror på situationen.
Hur bor du? Lägenhet, trea på 92 kvadrat delat med en annan student.
Gillar du apelsiner? Jao, det gör jag väl.
Berätta något ingen vet om dig? Har inget som inte en enda vet. Har vissa saker som vissa vet, andra saker som andra vet.
Vad tycker du om ”The Sounds”? Tycker mycket bra om The Sounds.
Hur många gosedjur har du på ditt rum? Ett, min gamla nalle hänger med i inredningen än.
Varför fyller du i detta? Som rubriken lyder, mellan väntanden i FM:s matcher när Fredrik eller Peter spelar och jag själv inte har match.
Vad drack du senast? Ramlösa svarta vinbär.
Hur ofta äter du godis? Inte speciellt ofta. Blir vanligen naturgodis nuförtiden om det blir alls.
Hur många sms skickar du om dagen? Beror på dag, men i snitt kanske två om dagen då.
Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? Ingen som helst aning faktiskt.
Vad heter dina syskon? Linus.
Vad heter din mormor och morfar? Britta och Karl-Evert.
Vad heter dina husdjur? Piffi (katt).
Vilka kanaler har du hemma? Vet inte. Basutbud antar jag. Kollar aldrig på TV.
Hur kommer du bo till våren? Jag bor bra denna våren på det sätt jag beskrev tidigare.
Vem hade du senast en dispyt med? Vet inte. Gillar inte att slösa energi på att bråka med folk.
Vad har du dåligt samvete för? Inget speciellt.
Hur ska din pojk/flickvän vara? Snäll, trevlig, söt, glad, sund inställning till livet, har humor. Ungefär så.
Har du svimmat någon gång? Nix.
När köpte/kommer du köpa din första bil? Säg det, när jag känner att jag har ekonomi och behov. Annars köpte jag en bil omgjord till A-traktor när jag var tonåren om det räknas.
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Jag vill inte vara mer än 40 i alla fall, men i övrigt så spelar det ingen större roll. Beror snarare på andra saker. Är bra om man har en tjej först, en god ekonomi och boendesituation etc.
Hur känner du dig just nu? Avslappnad.
Vad tänker du på just nu? Att denna lista är slut och att jag får hitta på nå't annat mellan väntandet istället för listan.

 

Ciaoooo.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback