Borta bra men hemma bäst

Hmm, vet inte om dikten i förra inlägget direkt gav någon effekt, men sanningen att säga så förväntade jag väl mig inte det heller, det hela var nog mest en ursäkt för att tvinga mig att göra en dikt alls igen ^^

Ska gå ut en sväng snart. Soligt och i princip ingen blåst. Känner inte direkt för att sitta inne hela dagen idag också, så.. ut blir det med musik spelandes i öronen!

Senare grill hos Åsa, sen är det första kvarten, Tjeckien-Grekland, och sen kommer Henke över midsommar.

Laaajbans tider!


Haha! Såklart. Första gången jag hörde låten tänkte jag direkt att det påminde om Uggla i stilen. Linus sa samma sak. Det kan ju i princip bara bli bra för en Uggla-diggare som mig. Och nu när man ser videon så ja.. ^^


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback