Bah

Jag lever just nu ett oerhört hårt liv.
 
Två nätter i rad har jag somnat runt klockan sex på morgonen bara för att väckas av fader vår som bor i stugan för att dels trimma, dels klippa gräs.
Eftersom fader väcker en vid elva så hade jag alltså inför natten mot idag sovit fem timmar två nätter i rad. Således tänkte jag ändra på detta och la mig vid den tidiga timmen klockan fem. Vad händer? Fader väcker en vid halv elva. Bah. 5,5 timmes sömn. Dubbel-bah.
 
Pallrar mig upp för att komma igång och ta mig bort till Farmors Stuga där väggarna ska tvättas. Möts av regn. Tvättandet skjuts upp. Richard är trött som en gås. Trippel-bah.
 
Ni hör, ett fruktansvärt hårt liv!
 
---
 
Skämt åsido, jag är nog fortfarande mest grinig över gårdagens dyska förlust. Whyyy?? Och det är så självklart att det ska vara mot just ett pånyttfött Italien med en superformtoppad Balotelli. Fyrdubbelt bah.
 

Nåväl, detta EM blev inte som man ville på många punkter. Känner redan innan finalen är spelad att jag längtar till VM 2014 i Brasilien.
 
Nu ska jag lyssna på lite trevlich musik, sen får vi se hur resten av dagen artar sig. Hejs!
 
 
 
Linnea%20Henriksson%20-%20Alice

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback