Morrn da!

I morse var jag märkligt bitter. Ni vet sådär bitter som man kan bli när man partat ett tag, fått snudd på mer än tillräckligt innanför västen och det börjar närma sig sovdags. Antar att övertrötthet och några timmars oförtjänt äcklig otur på fm (medan den man kör med har sin sedvanliga tur i allt) kan göra samma effekt.
 
Snart kommer gäster. Då blir Richard bannlyst från vardagsrummet. I alla fall om datorn gör honom sällskap och om det är precis i början eftersom "folk kan väl få titta runt först" och "det ser inte så snyggt ut". Nu, hör jag dem komma för övrigt. Får ta och hälsa.
 
Så, då har man varit hövlig! Är ett par av pappas otaliga kusiner.
 
Var var jag? Jo, fortsatt bitter ser jag. Fast det är inget ovanligt just när jag gått upp, då är jag alltid smågrinig ett tag.
I vilket fall.. så småningom tar sig Erik över och Linus kommer hem från jobbet. Ska handlas lite öl och sen partas lite ikväll. Har ju inte hänt sedan Fegen, det vill säga ungefär två hela veckor sedan ^^ Fast jag mår helst bättre dagen efter denna gång, göh.
 
Lite musik nu och läsa bok, sen får se.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback