Buggbook 2

Vääs, fb fortsätter att vägra lägga upp det jag skriver. Agg mot min blogg? Väs.Får väl börja posta manuellt istället, men känns fulare.
 
Tanken igår var att dra in till Falkenberg och kolla P17-landslagets match mot Rumänien. Dels sov jag dock till två, dels sen när jag sa till herr Erik att komma förbi medan jag tog en snabbdusch så vi skulle hinna så fick jag inget svar och han kom inte förbi så ja.. då blev det inte av. Nu har matchen precis börjat. Kände bara igen ett namn i startelvan, Malek Iskander (IFK-talang, back).
 
Resten av dagen? Hade funderingar på att dra med Erik och Linus ut och scouta talanger i Olofsbo istället, sätta sig i solen och röka cigarr. Med scouta menas att man letar efter ungdomar som spelar fotboll på de små gräsplättarna som finns här och försöker utröna om någon har någon form av talang.
Kom dock på att jag ska klippa gräs och dammsuga idag. Bah. Så det mesta skiter sig. Helt vanliga I-landsproblem helt enkelt.
 
Ska dock försöka hitta en länk till IFK:s bortamatch mot Gefle så att man åtminstone får lite dos fotboll idag ("lite" säger jag eftersom Allvenskan är Allsvenskan och IFK denna säsongen är ryck).
 
 
 
Inatt var verkligen känslan av att man ville trolla bort skallen och dance the night away, men ja.. så blev det ju som bekant inte ens i närheten av. Istället slutade kvällen med att jag höll på att somna mitt i upplösningen av min deckarbok. Jävligt värt.
 
I've had it with shame, I've had it with sorrow.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback