All I want is to mess around

Party var det ja. Eller nä.
 
Tog en sväng in till systemet med Erik tidigare idag. Första gången jag körde bil på allvar sedan.. ja, jag vet faktiskt inte när. Det var som att cykla, det sitter i, man är inte särskilt rostig. Gött mos.
 
I Olofsbo igen blev det trevligt umgänge och grillande hos Åsa och Matthias några timmar med lite boccia-spelande.
 
Tillbaka i stugan var det sedan tänkt att partas lite, men ja.. blev väl ganska grovt fail får man säga av ett antal anledningar:
 
1. Linus jobbar ju så han hade varit uppe sedan ottan.
2. Vi spelade fm, vilket inte är det mest partypassande spelet då man helst vill fokusera där.
3. Vi förvisades till lillstugan eftersom föräldrar ville se TV och sen sova = inget internet vilket innebar spela musik från någons dator. Det var rätt bra drag till en början när vi var inne i huset och sedan lite i lillstugan i början när brassparty spelades, men sedan blev det dessvärre ganska idel sega låtar (då vi ju bara använde en dators material) vilket inte är särskilt partyfrämjande.. Först framåt slutet pallade jag inte mer och tog kontrollen över musiken men då var man redan halvvägs ner i sänghalmen och jag tog hälften lugna, hälften mer partymässiga bara för att få lite Richard-musik och variation.
4. Alkoholen tog inte riktigt. Förstår inte varför då vi både intog en del hos Åsa och Matthias och sedan hemma. Märkligt värre och ovärt värre.
 
Ptja, som ni ser så var det inte så mycket som gick rätt.
 
Imorrn ryktas det om att jag ska klippa gräs och dammsuga och sådant skojs. Just nu ska jag läsa ut boken jag nämnde förra inlägget sedan orkar jag nog inte mer innan jag kapsejsar. Lovar att fader kommer väcka en imorrn typ elva men då tänker jag nog bara somna om.
 
What the hell.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback