Mysteriet löst

Eftersom jag antagligen krossade insekten redan när jag fick tag på den så var den nog inte så smal som den såg ut när jag tittade på den.

Förut på toagolvet såg jag en av samma kulör. Rundare. Den är nu död.

Efter att jag bytte sängkläder förut hittade jag mycket små larvliknande saker. Fuck. Rena fina sängkläder, men näe då.

Vi har med pälsängrar att göra. Vad innebär detta? Att jag inte tänker sova i dessa sängkläder.

Hur tar man sig då an dessa jävla as som flyttat in utan anledning? Jo, för att få t.ex. sängkläderna rena från eventuella ägg osv. så måste jag antingen:

1. torktumla dem
2. stryka dem
3. lägga dem i frysen i tre dygn

Kul. Jättekul, verkligen. Jag tänker inte ställa mig och stryka nu.. eller tänker jag.. ? Kan inte lägga skiten i frysen och vara utan sängkläder i tre dygn i vilket fall. Och tvättid har jag först på måndag. Dessutom så lär jag ju göra slag i saken med alla kläder som ligger i hallgarderoben. Plus att ju garderoben ska saneras typ. Får kanske ringa värden.

Jahopp, det var den torsdagen..

..eller så ser jag det som en utmaning, Richard the Exterminator vs. The little Creeps

Död skall åsamkas, mången döööd.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback