Helg

Lugnt och trevligt igår.

Efter en sedvanlig slapp lektion stack man ner på stan och inhandlade lite rusdrycker följt av häng hemma hos Fredrik en stund.

Hem och handla lite, fixa mat och kolla på Bert. Sen göra sig i ordning och sticka tillbaka till Fredrik för lite förkrökande, snackande och filmquiz-spelande med honom och Martin.

Så småningom blev det som det brukar när man inte riktigt bestämt sig för vad man velat göra med kvällen: marsch mot kåren. Men det var inget fel på det. Träffade på Emma och Albin där och pratade med dem nå'n timme innan vi tre stack och åt oss feta på Max. Emma smugglade självmant ut min öl från kåren, rätta takter!

Eftersom vi alla bor åt olika håll så blev det solovandrande hemåt. Har för mig att jag var lite smågrinig där jag gick i min ensamhet och sippade på en chokladmilkshake. Varför vet jag dock inte och det var säkert över när jag kommit hem.

Fick världens hicka när jag lagt mig i sängen men somnade kort därefter.

Lugn och trevlig kväll som sagt!


Dagen idag har jag inte gjort många knop. Spelar gamla hederliga Red Alert med broder och inväntar melodifestivalen. Lasse Holms bidrag ska upp till bevis. Allt kan hända, det såg vi förra veckan..


1986 var ett prima år, oh ja


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback