Allt och inget

De senaste två dagarna har jag sett händelser i huvudet i efterhand och undrat om de verkligen hänt och isåfall också exakt när.
De blandas ihop med liknande saker som jag vet hände och därför kan jag inte vara säker på om hjärnan fabricerat de andra för att de är liknande eller om de verkligen hänt.

Till exempel ser jag att jag lägger handen på en annan persons arm, liksom för att säga "Hej, allt bra med dig?" ungefär. Problemet är att jag inte ser något tillfälle där det kan ha skett. Det kan ha varit i fredags, men det kan lika gärna ha varit i onsdags. Förmodligen var det i onsdags men jag kan inte vara helt säker. Men det passar bättre med sammanhanget.
Detta var bara ett exempel.

Makes sense? Hjärnan spelar spratt, dagarna flyter ihop.

---

Imorrn påbörjas en vecka som blir mer arbetsam än de senaste två månaderna tillsammans. Ungefär.


Måndag: Möte med Falu Judoklubb gällande Utmärkt Förening samt börja plugga inför onsdagen.

Tisdag: Fortsätta plugga inför onsdagen.

Onsdag: Lektion i journalistikkursen samt onlinetenta i hälsopsykologin. Min bok till det sistnämnda har för övrigt inte kommit än. Heja.

Torsdag: Möjligt möte gällande Kelens framtid samt plugga inför fredagen

Fredag: Lektion i projektkursen


Ja, ni ser. Det är som vanligt, antingen händer inte ett skit eller så händer allt på en gång. Inget nytt på den fronten.

---

Imorrn ska det spelas in film i min lägenhet. Intressant. Ska tydligen ligga en tjej i Joels säng runt klockan nio på morgonen. Förmodligen sover jag igenom alltihop..

..dock snackas det om en till möjlig filminspelning här i framtiden då vårt vardagsrum ska användas. Den inspelningen skulle isåfall äga rum under kvällen och bl.a. innehålla en 19-åring som springer runt i lägenheten i underkläderna.

Det blir.. intressant.
Richard tänker inte protestera mot dessa inspelningar.




Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback