Allt är som vanligt

Man ska väl inte störa sig så mycket, jag är mer uppgiven.

Förutom att kvalitén överlag är skrämmande låg så skickar man till andra röstningsomgången vidare:

-ett plagiat och plagiat.
-ett intetsägande mindre tonsäkert boyband
-en snygg kille som går vidare för att han är just snygg
-ett egotrippat skämt som står och pratar lite halvpoetiskt ibland
-en hyfsad ballad

Vad som åkte ut direkt:

-en låt som inte är det bästa Pérez gjort, men åtminstone en helt okej och genuin låt som inte låter som alla andra bleka själlösa alster i tävlingen
-en låt med lite musikalitet och drag i med tre tjejer som faktiskt kan sjunga
-en blek ballad med en mindre tonsäker körsångerska

Sammanfattningsvis bryr jag mig inte så mycket vilken låt som går vidare eftersom båda jag åtminstone gillade lite åkte ut bums.

Men nu gick Molly vidare. Den enda jag nämnde som hyfsad av de fem. Alltid nåt.

Kan avsluta blogginlägget nu eftersom det inte spelar mig nån som helst roll vilken som går vidare som tvåa.

Satsar på ett kvalitetsprogram strax istället, "På Spåret" :D

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Besvikelse var ordet....

2012-02-19 @ 08:48:40
URL: http://echoesofmythouhgts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback