När man har kul, men tankarna är på annat håll.

Ahh! Hemma efter bra kväll!
 
Okej, först drog jag med buss till systemet, sen var jag lite tidig till Linnéas förfest, men det gjorde såklart inget. Björkman är småpoppis :P
 
Förfesten var mycket prima! Tre trevliga tjejer och en Björkman kan väl inte gå fel??
 
Kåren var i kårenmått mätt helt okej också :)
 
Sammanfattning: rätt skön kväll!
 
Var på dansgolvet några gånger. Det var rätt bra musik, undantaget när DJ-skurken spelade D.P. Den låten borde bannlysas från all evinnerlig tid. Seriöst. Tror inte det finns någon låt i historien som jag avskytt så mycket som den.

För övrigt: Om någon hade velat se mig sladda runt snyggt nå'n gång så var ikväll kvällen. Ramlade inte en enda gång, trots Converse, ute. Gjorde bara snygga slajdanden längs marken :P That's a Björkman, Oh, yes. Klanta sig med stil, jajamensan!

---
 
Till sist: det ska finnas minst två upptagningar av Linnéas dans under förfesten. Jag skådespelade så gott jag kunde ^^ Mycket trevligt var det i vilket fall (jag vet att trevligt är ett svårtolkat ord, men jag hade det bra helt enkelt).
 
Kram på folk :)


Precis rätt låt av jävligt många anledningar.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback