Comeback of autumn

Kom upp till Falun med fader igår på runt fyra.Efter lite handlande på röriga Citygross och uppackande så stack jag över till Sinander och de andra grabbsen och ölade, spelade FIFA och hängde.
 
Just detta FIFA har jag aldrig kört och efter de förutsättningarna så klarade jag mig bra. Förutom en vinst med Peter så blev det förvisso idel förluster, men en match hade jag klart övertag och var en klantig Llorente-miss och ett sketmål i slutskedet från att vinna ungefär. De övriga matcherna var förlusterna också knappa.
 
Småbakis idag, men känns bara gött att vara i Falun igen. CSN ser också ut att vara på G så att känslan av fattigdom kan avta.
 
Snart ska jag handla lite till och sedan blir det sedvanlig plankstek med paps på Kings Arms. Under kvällen sen ska vi spela lite spel och så :)
 
---
 
Imorrn börjar "allvaret" igen. Denna höst ska liksom man liksom bara klara sig igenom skolmässigt, varken mer eller mindre. Kommer bli roligare till våren.
 
Utanför skolan däremot kommer det som jag tidigare sagt bli grymt bra, inget snack om saken.
 
---
 
 
Förr hatade jag hösten. Nuförtiden älskar jag den.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback