Mot mästarna

Efter radiosändning nummer två (som inleddes med tekniskt oförklarligt strul) mådde jag bättre än innan.
Mattheten och svag yrsel är kvar, men det tar sig stegvis åt rätt håll.

Strax kolla på Mästarnas Mästare.

---

För övrigt är Bert lika roligt nu som när man var liten, om inte roligare ^^


Bert förbereder sig med hjälp av Thorleif inför en konsert där den vackra Nadja Nilsson spelar fiol.

Thorleif: Och ikväll är det konsert klockan sex och då gäller det för dig att ge ett gott intryck!
Bert: Jag vet..
(Åke stormar in i fotbollsmundering)
Åke: Vart är du nånstans?? Vi har ju träning nu!
Bert: Öh.. ja, benet! Jag har gjort illa! Jag.. måste få vila mig, sträckning..
Åke: Jaha.. men ikväll klockan sex då är det final! Ses då!
Bert: Eh.. Självklart! Ståfräs!
(Åke springer ut igen)
Thorleif: Vadå "Självklart, ståfräs!"?? Konserten börjar ju klockan sex, då kan du ju inte gå på match!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback