På med radion

Sen jag kom upp till Falun har det varit lite tid hemma och lite sömn.
På fredagskvällen var jag ganska död, men lördagen innebar kolla på fotboll, kolla på hockey och spela fm, likaså söndagen. När jag väl kommit hem har jag råkat kolla klart på Twin Peaks och hamnat i säng alldeles för sent.
Jag sov fem timmar till igår och runt fyra tills idag. Det hade blivit fem om jag inte vaknat en timme innan klockan ringde.. WHYYY?!!

Studiebesök 14.00 på Dalarnas Tidningar. Intressant att lyssna på en sportjournalist i branschen, men varför vi skulle ta oss till redaktionen förstår jag inte riktigt då vi inte gjorde nåt mer där än satt och lyssnade. Visst, kan vara intressant att se en redaktion, men det tog några sekunder och man kunde lika gärna tagit journalisten till skolan istället.

Vid 18.30 är det premiärdags för vår sportradio. Ska bli intressant! Jag agerar främst programledare och schemat för programmet spikade vi (jag, Fredrik, Peter, Johan) igår.
Tre avdelningar prat och tre låtar per program blir det. Tanken är att vi väljer låtar ett program var så först ut blev jag. Låtarna är valda och nu sitter jag och käkar tacopaj.

Hörs senare om hur det hela gick!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback