Hemåt

Det vankas snart hemgång gissar jag. Och hoppas jag.

Har inte varit såhär uttråkad på länge.
Visst, jag kunde gått till kåren helt solo, men hur kul är det?
Eller ja, det kanske hade varit bättre än att sitta här, jag vet inte.
Verkar som Peter tar på sig ytterkläder. Då lär jag dra också. Just nu är jag mest hungrig. Max kanske? Jao.

Misstolka mig inte, det var en trevlig kväll med silly season-spel tidigare, men tanken från början var att dra till kåren efteråt och ja.. det hade jag ställt in mig på.
När väl en av oss (Martin) förutom mig började prata om kåren så var det redan för sent. Jag menar en timme på kåren innan stängning känns lite meningslöst.

Nåväl, så kan det gå, man får inte alltid om man vill. Tjo.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback