Årstider ett minne blott

Sitter hemma hos Peter och kollar Spurs-Blackburn. Peter är en aning nervös då nedflyttning hägrar ännu starkare vid förlust för Blackburn medan jag fortsatt hoppas på att Spurs ska ta plats i nästa säsongs Champions League.

Igår blev man i alla fall glad till slut då Blåvitt slog Åtvid med 2-1 trots Waehlers utvisning och Alvbåges klanteri vid påföljande frisparken.

Skickat iväg förslag på ändringar till nya kelenhemsidan förut också, det är väl ungefär det jag gjort i arbetsväg idag.

Gissar på att det blir en massa prima fm efter matchen ^^
En ny fil är startad, vi begynner i League One. Jag kör med Huddersfield, Peter med Rochdale och Fredrik med Colchester. Lite smånöjd med att jag bums lyckades köpa in Everton-talangen Apostolos Vellios.

Nåväl, nu får jag börja följa matchen lite mer aktivt! Och där gjorde Spurs 1-0, heja!


Äntligen på tuben så jag kan länka!


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback