Skickar en tanke till alla berörda

Dagens inlägg skulle egentligen ha handlat om filmrecensioner, men det känns inte så viktigt just nu så jag spar det till imorgon och låter istället detta helt tillägnas de drabbade i kraschen.

Vad säger man egentligen?
Finns inte så mycket mer man kan säga än att det är en väldigt tragisk händelse som inträffat såväl sportsligt som för allas de omkomnas familjer.
Mer än så finns inte direkt ord till.

Mitt hockeyintresse är inte enormt, men just Stefan Liv var ett namn som tidigt etsade sig fast i medvetandet i samma veva som mitt idrottsintresse började växa på allvar i början av 2000-talet då Liv debuterade och fick allt mer publicitet. Anledningen var främst att jag tyckte han alltid verkade så glad och inte rädd för att säga vad han tyckte. Att han sedan dessutom var en riktigt duktig målvakt gjorde ju inte saken sämre.

Detta inlägg får vara mitt sätt att visa att jag bryr mig om de liv som slocknat.
Må alla berörda parter ha kraften att gå vidare.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback