Kårkväll i antågande

Jodå, visst gick det att få ihop över hundra års historia på tre sidor, men det var kämpigt som fan att hoppa över en massa saker.. IFK har en rätt diger historia. Ska väl bli minst godkänt, något annat väntar jag mig inte.

---

Dagens seminarie gick prima, som vanligt en massa luftande av åsikter och prat om saker man är insatt i. Känns skönt. Lite annorlunda mot när jag pluggade ljudteknik och själva tekniken kom på tal då mitt teknikintresse är aningen begränsat (det var ju det kreativa som gjorde att jag valde ljudtekniken).

---

Överraskande varmt när man gick ut idag. Extremt sen sensommar? Såhär brukar det kännas när vi åkt till Bremen i Tyskland med familjen fram i oktober varje år tidigare, men så ligger det ju längre ner på kontinenten också.

Man lär inte frysa när det är dags för kårkväll i vilket fall! Ska bli intressant med temat som som sagt är yrkesroller. Har dock fortfarande inte kommit på något bra alternativ till vad man ska vara. Inga av idéerna hittills har känts klockrena. Men, men, det kommer väl.

Sköj ska man i alla fall ha! Musiken skruvas upp, Fredrik är skickad att handla på systemet, jag har äntligen varit händig (nåja) och bytt ringklocka på cykeln, disken är snart diskad och.. ja, vad kan gå fel?



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback