Den tröga vägen uppåt

Det lilla blödande som fanns i jackets ena hörn när jag vaknade i morse har nu ebbat ut. Således finns ingen anledning att ta sig till sjukhus och sy eller tejpa. Visst, det kommer säkert bli ett fint ärr, men nu känner jag mig lite lugnare än tidigare i alla fall.

Det är fortfarande svidandet från kindens "brännmärke" som känns värst, men jag går utan några plåster för stunden. Har alltid haft bra läkkött så det är väl det enda lilla positiva i kråksången..

Har inte gjort mycket idag. Efter den lilla kris jag hade när förra inlägget skrevs så tog jag mig an "Sagan om Ringen" och blev av med lite tid. Sen har det mest blivit en del tittande av olika avsnitt på datorn.

Lär väl inte sitta vid datorn länge till, blir nog se film i sängen istället. Är av förklarliga anledningar rätt matt just nu på alla sätt och vis.

Krams.



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback