Dance, dance, dance, dance, dance to the radio

Förutom introduktionen igår och handlande på Willy:s därefter så har jag stängt in mig och kört fm med Erik och sovit om vartannat sen i fredags natt. I princip. Tröttnat? Inte än. Jag har kul så who cares?
Dock pajade filen vi körde nu för att Steam är ett eländets påfund med uppdaterande och mojs som fuckar. Det var bättre förr, det var det.

Mycket man borde göra. Som vanligt, fast.. nah. Jag gör det i min takt. Och har kul på vägen. Yeah, sounds good.

Får se om det blir mer fm idag. Just nu står debatten om vilken ny liga vi ska starta med.

Aha, det blev som jag ville till slut, Mexiko! Chivas, here I come!


Min poäng med detta inlägg? Man ska göra det man tycker är kul i livet man har, även om det innebär att man sitter instängd några dagar (och nej, det där sista menas inte som att man ska göra något "roligt" olagligt och sitta bakom lås och bom några dagar.. även om vissa sådana saker säkert kan vara roliga också ^^)


Oldie but goodie!


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback