Schools out

Sitter i skolan efter lektionen och har betalat hyran. Känns inte helt optimalt att behöva sitta här för att få nät till att göra sådana saker men nu är det som det är.

Uppgifterna jag skrev om igår är avklarade. Det gick till slut, mycket ångest, stress och press och känslan av att bli småsågad på artikeln smög sig på.
Fast.. det blev som det alltid blir. Även när jag stressar ihop något och inte tror att det blivit bra så blir det ändå helt okej. Jag blev inte speciellt sågad, den kritik jag fick var mild och sådan som jag själv kunde hålla med om till fullo.

Ingen fara på taket, Björkman levererar, vare sig han förstår det själv eller inte.

På tal om artikeln jag skrev; den handlade om att jag skulle bli mer aktiv. Kan säga redan nu till de som tvivlar (Stefan, om du läser detta, känn dig träffad ^^) att jag haft träningsvärk i två dagar. Får se om jag tar ett pass senare som jag tänkt eller om jag tar det imorrn istället när det gör mindre ont.
Och på lördag blir det inomhusturneringen i futsal, minst fyra matcher ska spelas. Även om jag är avbytare i första hand så misstänker jag att jag kommer få spela en hel del av de 20 minuter som varje match innebär.

Nästa sommar är jag slimmad. Ses på beachen!


För övrigt var denna låt än mer passande till gårdagens inlägg:

 


Kommentarer
Postat av: Roon Don L. Lee

Bra egenskap det där med plugg och resultat på kort varsel. :)

2011-12-01 @ 15:02:44
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback