Rock around the clock

Jag gick och la mig och somnade runt halv tio. I morse.

Nattens fm bjöd på blandade insatser av mitt Leeds. Kvalplatsen är inom räckhåll men ändå pendlar min jobbstatus mellan osäker och mycket osäker. Jobbet hänger på en skör tråd..

För att prata mer om verkligheten så nötte vi fyra tappra nördar på rätt bra hemma hos herr Ståhlbrand. Hade en downperiod runt tre-fyra på natten (som jag brukar få nuförtiden) men kvicknade till igen.

När jag gick upp idag (efter att mams ringt och väckt mig vid halv tre för att berätta om spaupplevelsen hon fick av mig och broder i 60-årspresentspresentkort och nu har utnyttjat) noterade jag att det såg exakt likadant ut ute som när jag gick hem och la mig, dimmigt och disigt, samma färg på himlen, som att inget hade hänt.
Fick efter detta ett ryck och dammsög halva lägenheten. Efter att ha sett hur dammigt det var bakom datorn igår när man flyttade den så kändes det helt rätt i tiden.. det finns en gräns för dammighet. Jag är varken överpedant eller slusk, jag är ganska lagom.

Får se när det är dags att knalla över för nästa fm-ryck. Nu är det mycket sen frukost och Doobidoo som gäller.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback