Cambria

Insåg var felet låg och nu ser typsnittet ut som jag vill ha det igen :) Gött, gött.

Mail skickades inatt till alla klubbar i Superettan. Så nu är det bara att vänta och hoppas på välvilliga svar.

Solen skiner efter åska tidigare och till imorrn försöker jag få folk att inse att Norslund är the place and space to be innan kårens rockiga tema (som förmodligen kommer innebära att rock som jag INTE gillar spelas. Det är nämligen så det brukar vara när det väl ska vara musik jag kan tänkas gilla, att det ändå är fel sort inom sorten..)

"Fyrvaktaren" utläst förut! Gick förvånansvärt snabbt att läsa ut. Jag som annars inte läser speciellt mycket alls bara slukade den. Så snart får jag väl börja på en av mina andra julklappsböcker för att fylla tomrummet. Längtar redan till nästa Läckbergbok dock.


For now, I'm just gonna enjoy life with trivial amusements!



Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Varför skicka till alla klubbar i superettan? :o) Vad skickas?

2011-05-13 @ 11:49:55
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback