Tvätt, tvätt, tvätt..

Världens roligaste rubrik, jag vet.. men sådant måste ju också göras här i världen om man inte vill börja bli nudist eller är snuskigt rik så man kan köpa nytt hela tiden.

Alternativ ett, bli nudist, känns inte så överdrivet lockande. Visst, sommaren är typ här, det skulle funka värmemässigt, men.. jag tror det skulle bli ganska konstig stämning vart man än gick. Alla föds vi nakna, men sen blir det mer och mer stopp för sådana bravader om man har lite känsla för omvärlden. Inte alla uppskattar när folk skuttar runt nakna skulle jag tippa.

Alternativ två, bli så snuskigt rik att man kan köpa nya kläder hela tiden och bara kassera de smutsiga, känns inte heller helt smidigt. Jag föredrar det framför alternativ ett om jag måste välja, men hur kul är det att tvingas slänga sina favoritkläder hela tiden? Dessutom ingår ju det lilla kruxet att man måste uppnå den där snuskiga rikedomen först. Jag har en bit kvar dit känner jag.

Så vad gör man? Man tar sig i kragen, spottar sig i näven (okej, inte bokstavligt spottar sig i näven kanske, det vore lite onödigt om det synkas med att man plockar ut den rena tvätten som då automatiskt blir smutsig igen), knäpper gylfen och tar tag i skiten.

Första lasset är klart om 45 minuter. Jippi.



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback