It's on

Sitter och känner mig smånöjd med att fråga 16 på tentan är avklarad. Det innebär inte att jag är klar med hela tentan som innehåller 16 frågor, jag började bara bakifrån..

..men ändå. Det värsta är över. Det är som jag sagt så många gånger förr jobbigast att komma igång, det är det största hindret, där som all ångest sitter. När man väl ser att något faktiskt blivit skrivet på tentan så släpper det.

Mitt mål är att klara fem frågor per dag. Alltså har jag fyra kvar idag (inatt). Går säkert bra, men nu tar jag en sedvanlig latmaskspaus omgående :P

---

Var bra mycket trevligare match att se på idag, Barca-Real, än förra mötet, Real-Barca, även om det blev två Barcamål första gången och bara ett idag. Denna gång försökte även Madrid spela fotboll, det gillar vi.

Barceloooonaaaa! Vs. Man U i finalen?


Lite partystämning mitt i natten?


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback