Nåja, vad är väl en föreläsning på skolan?

Jeaohopp! Då satt man nyduschad påklädd och fin för att.. ptja, fortsätta sitta.
Herr Sinander skulle bjudit på skjuts, men dessvärre meddelade han för en liten stund sedan att punktering uppstått. Därmed skulle man antingen fått tagit bussen vid ett (då lektionen börjar) och kommit minst en halvtimme sent eller hoppat upp och trampat iväg på den gamla damcykeln.
Då jag tycker det är alldeles för mycket tid som lär missas om man tar bussen och jag inte anser det särskilt vist att ge sig ut på ett försök till rekordtidscyklande i det underlag som bjuds så stannar jag alltså hemma.
Tiden som uppstod ur intet kommer dock inte att förfaras på något sätt, nej istället ska jag ta tillfället i akt att sätta igång med medieplanen som legat och grott i alltför lång tid.

---

Hämnden - Förstår absolut att den vann Oscar för bästa utländska film, mäkta bra! Kommer inte på en miljö eller skådespelare som inte var motiverad. Strålande insatser av barnskådespelarna William Jöhnk Nielsen och Markus Rygaard. Persbrandt går inte att klaga på någonstans, känns alltid lika ovanligt att se honom i en roll där han inte är aggressiv hela tiden á la Gunvald Larsson, men en gång tänder han till!
Filmen kändes liknande den jag såg kvällen innan, Före Stormen, men ännu bättre. Vi skjuter ut ett B B B B


Såg även om The Social Network senare på natten. Den var absolut inte dålig nu, men den var grymt mycket bättre när man såg den första gången. Jag vet inte, den kändes bara.. kortare nu på något sätt. Men det blir väl logiskt så när man vet hur historien går jämfört med när det är nytt. I vilket fall är det ju en prima film!


Well, får se när jag börjar med medieplanen. Kanske omgående, kanske senare. Imorrn drar vi iaf upp till Mora igen. Så om jag inte skriver något här innan dess hörs vi väl på söndag kväll, sega och slitna. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEJ BJÖRKMAN!



Med tanke på hur seg jag själv är så är din ursäkt definitivt godtagen, haha. Och jo, det var kirrat då :))



Hehe, ja det är lite småelakt, men det är ju helt omöjligt att garantera alla nya studenter en bostad :p Jaa jag hoppas på det med. Vi har börjat titta runt ordentligt nu och lagt lite bud hit och dit, ingent napp än dock, men det är bara en tidsfråga ;D Och nä, jag kommer icke pendla.. jag kommer isåfall bo i min mammas jobbarkompis källare, haha



Jag veeet, min nya favvis!



Jag har faktiskt fortfarande inte sett The Social Network... borde göra det antar jag...

2011-03-04 @ 00:11:35
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback