Die Rathauskeller

Mja, då skriver jag nu istället då jag tydligen inte gjorde ett sedvanligt fylleinlägg inatt :P

Efter att de flesta i grabbgänget fallit bort (Peter skulle hem, Johan ingen lust, Fredrik på piller) så återstod jag och Sebbe. Efter en dag där jag handlade kläder något otippat några mil utanför stan stack jag hem till Sebbe och Doris kvart och förförkrökade lite smått.
Så småningom tog vi oss över till Togge där den huvudsakliga förfesten var. Efter en stund stack vi sedan till Rådhuskällarn. Det kommer förmodligen inte upprepas från min sida. Inte för att det inte var ett skönt hak, för det var det, men 100 fucking spänn i inträde?? Come on.. Inte värt det.

Mat på Gandhis efteråt däremot är alltid värt :)

Nu kollas lite Star Wars och slappas. Senare blir det steka sjömansbiffar. Toodles!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback