Yesterday

Mycket skön lördag!

Först beachvolley vid Bojsen, misslyckat försök att få fyr på engångsgrill i halv storm, knäckande av öl och småäckligt rosévin samt sköna människor.
Sen förfest hemma hos Jocke/Doris/Sebbe/Rebus med fortsatt skönt folk.
Slutligen Rådis där jag blev oväntat givmild och bjöd på massa dyr whisky. Kommer inte hända var och varannan dag.. men vafan igår var jag bara så nöjd över att finnas till så skitsamma.

Snackade med inneboende Lamptey när jag kom hem och somnade halvsittandes i vardagsrumssoffan. Vaknade någon gång när det började ljusna på allvar och slängde mig i sängen istället.

När jag nu gick upp för ett par timmar sedan var Lamptey väck. Jahopp, bye bye ^^

Tack för igår alla!

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Fan vad det låter som att du har ett skönt studentliv! Är änna lite avundsjuk på dig för det låter riktigt fett nice allt det som du skriver om varje dag. Roliga aktiviteter, ta dagen som den kommer och njuta av livet fullt ut! Hoppas det är så och inte bara är något som jag uppfattar när jag läser?! ;P

2011-06-05 @ 18:50:06
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback