Work

Ska tydligen vara någon slags bartömning ikväll på kåren. Fine. Ska inte dit.

Visst, billig sprit lockar alltid, men dels har jag enligt min inbyggda Richard-planering uppsats att skriva, dels har jag som bekant knappt någon energi kvar och den lilla som finns måste läggas på uppsatsen, inte på att slösa tid på skojsigheter på kåren eller kurera sig från eventuell bakfylla.
Tog två whisky on the rocks igår, det får duga i alkoholväg tills helgen.

Tycker om att vara en fri människa och göra vad jag vill. Känns lika bra varje gång. När jag var yngre tänkte jag annorlunda och ville absolut inte riskera att missa någonting, så jag tackade ja till de flesta partytillfällen etc. som erbjöds bara för att.
Det är inte så längre. Nu vet jag att världen inte går under om man skulle missa ett partaj eller händelse. Det kommer nya chanser. Ibland är det skönt att bara sitta hemma och göra ingenting.

På fredag är jag tillbaka i gamet, setet och matchen.



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback