Freeeeedoooooom!

Min besöksstatistik rasar på senare tid, men det är inte så konstigt alls. Jag tycker också det finns bättre saker att göra än sitta inne och läsa bloggar i detta väder så.

Men nu..

NU...

NU ÄR DET LOV!!

Detta firar jag med massa somrig musik och att slösa bort tid på så totalt meningslösa saker, som t.ex. en av alla listor som figurerar på nätet:

• • R E L A T I O N S H I P S • •
Are you straight/bisexual/gay?: Straight
You have a boyfriend/girlfriend?: Nix pix
How many exes do you have?: En, om man inte räknar typ låg- mellanstadiet.
What is your longest relationship?: 1,5 år
What was your shortest relationship?: 1,5 år :P Eller om man räknar låg- mellanstadiet ändå: En dag ^^


• • F A S H I O N • •
Where is your favorite place to shop for clothes: Ingen särskild direkt. H&M är la helt okej.
Any tattoos or piercings: Nepp
What is your sexiest outfit? Haha, säg det? You tell me. Kanske shorts, svettband, linne, converse? Vad vet jag?
What is your most comfortable outfit?: Allt jag har på mig. Varför skulle jag ha på mig något obekvämt?
What do you usually wear?: Converse, jeans, t-shirt


• • S P E C I F I C S • •
Do you do drugs?: Om alkohol räknas så javisst
What kind of shampoo do you use?: Ingen aning, men det luktar gott
What are you most scared of?: Hmm. Att jag eller någon jag bryr mig om ska dö förmodligen.
What are you listening to right now: "Sticks and Stones" - Babyshambles.
Who is the last person that called you?: Nina.
Where do you want to get married?: Spelar ingen roll, men vad sägs om utomhus en vacker sommardag?
How many buddies are online right now?: 37 på fejjan.
What would you change about yourself?: Några centimeter längre kanske, tjockare hår. Ptja, det var väl det, i övrigt är jag rätt nöjd.

• • F A V O R I T E S • •
Colors: Grönt, svart och blåvitt
Foods: En massa. Men det ska innehålla kött i vilket fall. Mormors mat är alltid bäst.
Girls names: Nova, Tove, Tuva
Boys names: Harry, Glenn
Subjects in school: Mja, svårt att säga på en högskola. Men av det vi haft detta år så den enda som hade med idrott att göra.
Animals: Panter, katt, falk, elefant

• • H A V E | Y O U | E V E R • •
Given anyone a bath?: Inte vad jag vet. Skulle väl vart om man som pytteliten hjälpt till att bada lillebrorsan eller nå't.
Bungee jumped?: Nepp, inte intresserad heller.
Made yourself throw up?: Nepp
Skinny dipped?: Ja
Ever been in love?: Javisst
Made yourself cry to get out of trouble?: Icke
Pictured your crush naked?: Klart man har
Cried when someone died?: Ja
Lied: Har väl alla nå'n gång
Fallen for your best friend?: Eh, nej
Rejected someone?: Har hänt
Used someone?: Kan jag inte påstå
Done something you regret? Jadå. Man lär sig av sina misstag.

• • C U R R E N T • •
Clothes: Orange t-shirt, mörkgröna kalsonger, blåa jeans, mörkblå strumpor.
Music: Svarade jag inte på det förut? Fast ja, ny låt nu: "Quiero" - Shakira.
Annoyance: Inget direkt. Möjligen att man tvingas se klossen Elmander från start mot Finland.
Smell: Doften av värme typ.
Desktop picture: Från The Ark-konserten tidigare i våras.
CD in player: Blandskiva, "Vasta musiken 5"
DVD in player: "Stinsen Brinner"

• • L A S T | P E R S O N • •
You touched: Nina
Hugged: Åhrman
You IMed: Brorsan
You yelled at: Ingen aning, någon i allt oväsen på Rådhuset kanske?

• • A R E | Y O U • •
Understanding: Ja det tycker jag. Är inte världens bästa på att ta in kritik från andra, men kompenserar det ofta med självkritik istället. Men jag lyssnar gärna på andra om det gäller problem eller vad som.
Open-minded: Jadå, så länge det inte går till grov överdrift.
Arrogant: Svårt att svara på, men vet att jag kan bli smådryg vissa gånger i alla fall när jag druckit lite.
Insecure: Ja och nej. Komplicerat. Vet vad jag tycker och har för principer som jag står fast vid, men kan ändå känna mig osäker i vissa situationer.
Random: Det händer absolut.
Hungry: Rätt ofta.
Smart: Inte smart som att jag kan lösa rubiks kub på fem sekunder eller räkna ut komplicerade tal. Jag är uträknande och smart på andra sätt.
Hard working: När jag väl har lust och tar tag i saker så ja, definitivt.
Organized: Organiserat kaos.
Healthy: Mjaa, beror på hur man ser det. Idrottar inte direkt flitigt, men tänker lite på vad och hur mycket jag äter.
Shy: Bland folk jag inte känner, ja. Annars beror det på vilket humör jag är på.
Difficult: Definitivt.
Bored easily: Näe, det kan jag inte påstå. Är rätt bra på att slappa och göra ingenting och vara nöjd med det.
Obsessed: Kan bli lite smått, men det är ofta när jag snöar in tillfälligt på något ämne. Igår satt jag t.ex. och kollade igenom massa videos på youtube som rörde Duke Nukem bara för att det snart släpps ett nytt spel i den serien. Fastnade ett bra tag.
Angry: Mja, blir oftast mer irriterad än superarg. Är en rätt lugn person i grunden.
Sad: Kan nog framstå som det här i bloggen ibland och är rätt berg-och-dalbanemässig inombords. Men det är så det är.
Happy: Är jag oftare utåt men berg-och-dalbanan appliceras ju här också.
Hyper: Nej, det är väldigt sällan ^^
Trusting: Ja, jag vill kunna lita på människor. Har rätt lätt att genomskåda folk dock, så vet vilka jag sätter mer tillit till än andra.

• • W H O | D O | Y O U | W A N N A • •
Kill: Pedofiler, våldtäktsmän och liknande.
Slap: Finländarna på planen ikväll? Men bara så de tappar koncentrationen lite.
Get really wasted with?: Henke, Linus och Erik. Hade vart grymt lajbans just nu.
Get high with: Haha! Ja för det händer ju varje dag. Erik ^^
Talk to offline: Just nu? Broder och Henke. Broder för massa cp internskämt och Henke om t.ex. kvällens match.
Talk to online: Jao, ingen särskild, alla trevliga?
Sex it up with: Gissa ^^ Vem brukar jag säga? Tuva.


• • R A N D O M • •
In the morning: Vaknar jag innan klockan ringer, svär över det, suckar, går upp och startar datorn, tar en dusch och käkar nå't. Kollar fb.
All you need is: Love, ratarararaaa. Och mjölk.
Love is: Komplicerat och enkelt på samma gång.
I dream about: Att skaffa en egen familj, ett jobb jag trivs med och helt enkelt trivas med livet när detta skett.
What do you notice first in the sex you're into: Ansiktet helt enkelt och alla dess detaljer.

• • W H I C H | I S | B E T T E R • •
Coke or Pepsi: Ingen. Mjölk, tack, mjölk.
Flowers or candy: Godis.
Tall or short: Beror på vad vi snackar om. Är det motsatta könet så kort eller inte längre än mig.


• • W H O • •
Makes you laugh the most: Varierar väldeliga. Pappa Rudolf, Chevy Chase, Ricky Gervais, Johan Glans, John Cleese, Rowan Atkinson, Bröderna Marx, Galenskaparna o.s.v. o.s.v.
Makes you smile: Vackert väder, tjejer som ler, barn som skrattar, IFK-vinst, känslan när livet är rätt gött.
Gives you a funny feeling when you see him/her: Jao, det varierar det också. Ingen speciell just nu.

• • D O | Y O U | E V E R • •
Sit on the internet all night waiting for that someone special to IM you?: "Ever"? Ja, det har väl hänt, men ingen speciell just nu här heller.
Wish you were a member of the opposite sex?: Haha, det har väl hänt att man velat trolla och se hur det hade vart, vilka skillnader som finns ^^
Wish you were younger: Skulle gärna ständigt stanna vid sisådär 20-22 års ålder.
Cried because someone said something to you?: Ja, men längesen nu.

• • N U M B E R • •
Of times I have had my heart broken: En.
Of hearts I have broken: Inget jag vet om.
Of guys I've kissed: Nada.
Of girls I've kissed: Kysst eller pussat? Verkligen kysst skulle jag säga en. Pussat på mun kanske sex stycken. Hångla runt med random folk är inte direkt min grej.
Of scars on my body: Tre som jag kan säga är minnesvärda. Ett på tummen som jag skar mig med fickkniv, ett på vänster knä från någon asfaltsramling där grus trängde in samt ett i pannan där jag ramlade och tryckte in en pinne. Alla händelser när jag var liten och vild.
Of things that I regret: Ingen aning. Men skulle väl främst vara massa småsaker när man var yngre då, men inget som spelar någon egentlig roll att ändra på.

---

Nu ska jag snart sticka till Stefan och spana in Sverige-Finland. Det ska bli vinst har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback