Mormor

Mormor är på sjukhus. Blodpropp och liten hjärtattack i förmiddags. Usch. Hon var vaken hela tiden och är stabil nu så det är ändå lugnt för tillfället.. Jag har trots allt en strong mormor, 89 år ung.

---

VM-lottning känns ganska oviktigt när man tänker på ovanstående. Tuff grupp, men den kunde ändå vart värre, det kan gå, inget är någonsin hugget i sten.

---

Har problem att skriva. Inte för att jag plötsligt blivit dyslektisk utan för att en viss bror spillt päroncider över halva tangentbordet som blivit otroligt härligt och segt nu. Speciellt mellanslag, höger shift och tecknen n m , och . Kul.

---

Kollar "Octopussy" nu. Måste sysselsätta hjärnan. Är alltid grundinställd på att saker ordnar sig till det bästa i krissituationer, men som ni alla vet är jag också expert på att tänka för mycket. Så även om jag hoppas och tror på att mormor snart är hemma och på benen igen försvinner tankarna lätt iväg åt vad som skulle kunna hända i värsta fall.

Ska ta mig an "Titanic" senare inatt också tänkte jag. Var ett tag sedan. Förlängda versionen så då får man x antal timmar att fly iväg till morgondagen.



Krya på dig mormor, vi tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback