Smörgåstårtaaagggg

Det är typ vad jag lever av just nu. Den tar fan inte slut. Åt senast för fem minuter sen lite av den goda ätbarheten. Och tar mig nog en bit till snart.. mohaha!

Hemma efter kväll i Glommen. Visst, jag "kände" inte så många, men däremot kände man igen en hel del och bytte några ord med. Weird. Inte kände igen som när man pratar med skönt folk i Falun utan kände igen som i att "Hej, det är ju du! Det är ju du som är han/hon!" Typ. Inte så familjärt, men ändå trevligt.

Kvällen slutade med att jag och Norton satt och gnaskade brända mandlar på stenarna nära hemma. Erik? Vem är det? Näe, men han försvann någonstans när jag och Norton stack hemåt.

Sooovaaah

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Hej!

Just nu pågår en tävling i min blogg där man kan vinna en snygg Ear Cuff från DesignByClaudia.. Delta så kanske just du har chansen att vinna den!

Länk till Tävlingen: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-cerise-earcuff.html#comment



Ha en bra dag:)

2011-07-16 @ 11:47:14
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback