I've gotten over it over and over again

På något konstigt vänster har det blivit som så att jag kört "Sims 2" ca 1½ dag nu. Men nu är familjen uppväxt och äldste sonen har flyttat ut så det börjar mattas av.. för stunden..

---

Gött att damerna tog sig vidare i VM även om jag sitter och blir smått förbannad varje gång som avsluten går åt helvete (vilket är alldeles för ofta). Det övriga spelet fungerar, men avsluten, jesus.. Och det där med att visa lite kyla och passa till en helt fri spelare istället för att enbart blunda och sticka själv verkar inte heller vara på modet.

Det går att sammanfatta väldigt enkelt: Det bästa med damfotboll är att det skapas så oerhört många lägen, lovely! Det sämsta är dessvärre att dessa lägen inte sätts i så hög grad som de borde..

I matchen mot (också redan klara) USA får vi se var vi verkligen står.

---

Vilken dag är det nu? Lördag eller söndag? (Y)

---

Såg om Henrik Schyfferts The 90's - Ett försvarstal igår och jag vill fortfarande hävda att det är något av det bästa som gjorts i svensk humorhistoria.

---

Imorrn.. ptja, då kanske det händer något? Eller inte? Vem vet? "Ja... eller nej!"



Önskar mig bättre ljudkvalité på detta klipp, men i vilket fall är She & Him det band jag för stunden mest vill se live.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback