I said I'd fight and die for you

Dagarna här i Olofsbo börjar närma sig sitt slut, i helgen åker jag till Kungälv igen.

Idag har det överraskande varit lite skön sol och värme igen och då blev det även grillande; marinerad ytterfilé, chilipotatissallad, grönsaker och öl. Prima!

Senare på kvällen lite kortspel hos faster, kusiner och kusinbarn följt av fm hemma med Erikski.

---

Ett skumt fenomen jag funderat över: de gånger jag skriver något smått trivialt på bloggen är det oftast ett 10-15-tal folk som klickat in medan det när jag skriver något verkligt viktigt och seriöst ligger under tiotalet läsare. Lite märkligt att det alltid lyckas prickas sådär. Men, men, triviala saker kan vara nog så viktiga som seriösa ibland så ingen fara på taket!

---

Dagens låt, upptäckt via radio överraskande nog:

Som jag skrev på fb: "Ser framför mig hur man glider fram på cykel en ljum, stjärnklar sommarkväll med en tjej på pakethållaren som kramar en tätt om midjan och tid och rum upphör att existera. I en tid då massa elände händer är det sådana små tankar och sån här musik som gör en riktigt glad igen. Underbart."


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback