What a wonderful world!

Wtf, bra start på dagen eller? (Jag gick upp vid två, så det är fortfarande lite av starten på dagen) Två biljetter till IFK:s hemmapremiär mot Örebro dimper ner i brevlådan. Tydligen har jag vunnit de i en drömelvantävling jag fyllde i för längesen. Vid en snabb titt nu på IFK:s hemsida märks det att jag inte varit så uppmärksam på min omvärld under lovet. Halelujah, belöning för avklarande av tenta eller vad? :D

 

Måndag 4:e april skiter jag fullständigt i vad vi har i skolan. Då är jag hemma i götet och tittar på en efterlängtad premiär.

 

För vi glööömmer aaaldrig ääääänglarna!

 

Tack och bock underbara lag!


Kommentarer
Postat av: LB

Ooh, grats

2011-01-21 @ 21:11:45

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback