Bättre lite senare än aldrig någonsin

Efter en hemresa med SJ utan några som helst problem (chocken har fortfarande inte lagt sig) så har man nu varit här i några timmar i lägenheten och packat upp och gjort sig hemmastadd. Känns bra. Saknar redan familj och Henke självklart, men dröjer ju max till mars när jag åker hem för The Ark-spelningen och får träffa dem igen.

---

Eftersom jag nu är tillbaka i Falun så har jag också laddat in alla bilder från jul och nyår. Laddar upp fler på fejjan så småningom, men här får det bli några iallafall:


La familia redo att hugga in på julkäket

Tomtefar gör entré..

..och delar paket ut som sig bör..

..till alla

 

Hux flux var det nyår och pulkaåkande med broder (bilden) och bäste vän

Föregående års Jönssonligantema följdes nu upp med Nile City

Maten var inte fel den heller, ackompanjerad av "Grevinnan och betjänten"

Sammanfattningsvis bestod kvällen av tre smått efterblivna figurer

 

Eftersom jag redan berättat om nyårets eskapader redan innan så hänvisar jag bara till det inlägget istället för att upprepa allt en gång till.

 

God Jul & Gott Nytt År på oss åter igen!

 


Kommentarer
Postat av: helen

haha! jag har inte klagat, bara konstaterat ;) haha men är det inte ändå lite märkligt, jag trodde seriöst att det var nått sorts skämt. det händer ju inte annars att tre stycken av fyra kommer klädda så? men snubbarna kände inte varandra heller utan kom i sällskap av flickvänner så det var heltkonstigt :D

2011-01-10 @ 00:26:30
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback