Kraschad föreläsning och lagad mat

Inatt tog jag och åt en.. pirog.. men lugn! Det är bara två kvar nu! OCH: just nu kan man gå ut i köket och njuta av doften av diskmedel som snart går över i doften av mat. Herr Richard har nämligen diskat. Och ugnen har nu i sin mage grönsaker och potatisklyftor. Jojamensan, annat än pirog det! Även om pirog, som linus påpekade, faktiskt är ganska gott..

..bara inte i överflöd..

---

Introduktionen och föreläsningen idag var.. måttligt givande för att uttrycka sig otroligt snällt. Introt kunde man lika gärna skrivit kort sammanfattat på fronter och föreläsningen var en upprepning av sådant vi gått igenom i delkurs två.. alltså måttligt givande.

Jag gillar inte att varken missa eller gå ifrån lektioner. Det har ingenting med någon extrem nördighet eller gigantisk pluggvilja att göra. Det handlar om något av det jag värdesätter högst: lojalitet. Om jag tar mig an en uppgift så utför jag den, så är det bara. Det är det som får mig att i princip aldrig dissa en föreläsning. Men idag.. tvekade länge men till sist följde jag strömmen av likasinnade och lämnade i en paus. Känns rätt såhär i efterhand. Vafan, har ju hunnit diska nu! Klart värt. Men ja, lojalitetsådran är lite småsur.. men kommer över det.

Nu äta maten! Mumma!

Kommentarer
Postat av: helen

klart det skulle stå månad, bra att du är uppmärksam ;)



haha jaa det suger så jäkla hårt! :) men jag hoppas du har rätt, att man vänjer sig :)

2011-01-25 @ 23:11:32
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback