Richard is slightly bored

Fråga A tar förvisso längre tid att göra än fråga C, men den är inte alls lika dryg. Fråga mig inte varför, den känns bara mer behaglig, även om den självklart är lika trist som en nedlagd fabrik i Ukraina.
Uppe i två sidor av tre nu iallafall. Kommer nog bli rätt lagom mängd på denna också när man är klar.

Poäng kommer skramla in i varierande mån på alla frågor, men hur mycket återstår att se. Är nöjd med ett G. Jag gör mitt bästa utifrån situationen, men min motivation är som jag upplyst om tidigare inte på topp. All work and no play makes Richard a dull boy..

Kommer ni ihåg när internet var i sin barndom och man tyckte det var jätteskoj med alla tusen gifbilder som dök upp på alla sidor man besökte?


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback