@ Mediehuset

Så satt man plötsligt i mediehuset igen. När jag började MKV förväntade jag mig att man skulle vara här nästan hela tiden, men se den gubben gick inte. Så var det förr, när jag pluggade ljud, men nu är vi 95% av tiden uppe på lugnet istället. Bah.

Sitter och väntar på övriga tre seminariebuddies. Damerna tyckte klockan elva så jag är här klockan elva.. själv.
Aja, de kommer la snart.

Gjorde årets lataste resa förut också. Tog pensionärsbussen 772 från mig halvvägs hit. De som vet hur "långt" det är att gå inser att det var av ren bekvämlighet och inte för att det är en fruktansvärd distans. Å andra sidan fick jag skynda mig lite extra på morgonen för att hinna med bussen så helt bekvämt var det inte.

Och nu kom Linnéa. Dags att gå.

Kommentarer
Postat av: maria

Hahahaha, himla latmask!

2011-02-08 @ 13:48:00
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback