Jag tror jag kan!

Okej, det här blev ju inte riktigt som beräknat. Från början stod det "Vill du jobba med Vasaloppet 3-6 mars?" och det lät ju prima, inget viktigt som direkt krockade. Men sen när man fick mer information var det plötsligt möjligen från 24:e februari, det vill säga i övermorgon. Problemet? Ptja, förutom det lilla kruxet med att min andra, väldigt kritiska, tvättid är då så är det ju tentavecka just nu..

Lösningen? Jag ska börja med att ha tankarna på att fixa två frågor idag, men i värsta fall kan det utökas. Vet mer efter klockan 18 förmodligen.
Säger som Det lilla blå tåget: "Jag tror jag kan, jag tror jag kan, jag tror jag kan!" (ca 7:25)

..när det gäller tvätten får jag väl snabbhandla lite billiga kalsonger och strumpor på exotiska Willy:s.. märken, vad är det?

Puh.. in i tentadimman..

Kommentarer
Postat av: Farsan

Låter som en finfin planering; Starta med full fart och öka efterhand :)

2011-02-22 @ 19:42:37
Postat av: Erika

Va kul att du ska jobba på Vasaloppet, synd att jag inte ska åka i år då. Ska du dela ut Blåbärssoppa? :-)

2011-02-23 @ 14:24:56

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback