1 liter nyponsoppa uppdrucken - check

Försöken till sömn inatt var horribla. La mig runt halv elva och lyckades på något märkligt sätt till slut somna. Vad händer då? Jo, vaknar redan klockan ett och måste pissa. JAAA! Jubel och klang! Efter det låg jag och vände och vred på mig i evigheter. Till skillnad från när jag la mig första gången och frös som en spanjor på Grönland så låg jag nu istället och svettades floder. Kuuuuul. Magiska krafter spelade till slut in och jag fick sova fram till väckarklockan ringde vid 07.30.
Seminariet 09-10.15 var mäkta givande.... och imorrn blir det föreläsning klockan 10. Fy fan.

Fredrik tycker jag ska ut och parta imorrn. Min kropp tycker att Fredrik är galen. Blir, om inte mer magi inträffar, definitivt hemmastannande.

Resten av denna dag blir föga aktiv.



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback