Musikhjälpen

Sitter och försöker lyssna på Musikhjälpen, programmet där äntligen varierad musik spelas som folk faktiskt vill höra.
Det var först förra året som jag började kolla på allvar och då såg jag en hel del, tidigare år har jag inte riktigt haft koll.
Tyckte det var riktigt bra då och alla programledare skötte sig prima. I år däremot..

Alltså, visst, jag har bara lyssnat några timmar idag, men det jag hört så är det ett jävla dagis. Kodjo och den skitjobbiga Gina pratar i mun på varann stup i kvarten och gör de inte det så pratar de i mun på gästerna. Funderar seriöst på att antingen trycka mute mellan låtarna eller bara lyssna på programmet när Timbuktu kör själv.

Jaaa! Nu sa de äntligen att de går och lägger sig och låter Jason ta över! Timing!

Så, nog om det, griniga Richard-kontot är fyllt för kvällen ^^

Tidigare ikväll var jag på O'Learys med Knutsson, Sinander, Ståhlbrand och kollade på Chelsea-City där man fick tvinga sig att heja på Chelsea för att alternativet ju var värre. Och det gick bra, Citys första förlust för säsongen var ett faktum lagom till jag lämnade för bussen hem.

Trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback