Julen i rummet

Är klar med min önskelista till tomtefar, tomtemor och övriga. Den består till 85% av IFK-prylar, allt ifrån t-shirtar till termosmugg.
Sen vill jag ha pengar också, som bidrag till nya laptopen jag täntke införskaffa så jag kan resa hem lite oftare till våren när det bara är distanskurser som gäller. Laptopen jag ägt sedan ett par år tillbaka står tyvärr inte pall längre när en massa digitala bildhanteringsprogram skall till och prestandakraven ökat.

Det är ungefär det jag behöver, men jag blir glad för vad jag än får, det spelar inte så stor roll, det viktigaste är att någon bemödat sig att köpa något åt en liksom. Handligen är viktigare än själva gåvan för mig.

---

Har idag vart i Borlänges Kupolen och småhandlat lite klappar och just nu sitter jag och pratar julbord med grabbsen. Det märks helt enkelt vilken årstid det är :)


Postade studioversionen (som är ännu bättre) på fb nyss,
men tar denna här också för att det var så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback