Sicko

Väs. Sjuk för andra gången i år redan, vad är det frågan om?? Jäkla väderomställningar. Kan det inte bara vara sommar, så, fint, basta, avklarat, deal?

Hostandet från gårdagen har förvandlats till ömmande kropp och kliande/småsnuvande näsa samt nysningar som snart går igenom väggar, tak och golv.
Ovanpå allt det här har jag disk som måste diskas. Tvi vale, som mormor skulle sagt!

Struntade i dagens föreläsning. Hörde att de gått igenom median, medelvärde och procent. Med andra ord tog jag extremt rätt beslut i att stanna hemma..

Sitter väl här och nöter fm med Erik en timme till, sen blir det nå'n form av mat. Ska också söka kurser till hösten. Får se vad jag väljer att förkovra mig i. Känns ungefär som att vi har 1,5 valbara terminer istället för bara en, så som upplägget är.
Men man har ju vant sig nu. MKV innebär mycket eget ansvar för att kunna räta ut alla frågetecken man ställs inför i den oorganisation som ofta tycks råda. That's it.


Videon är osynkad och ljudet lite dassigt, men var enda jag hittade


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback