Inte bakis, trevligt!

Jag blev inte tillräckligt sjuk för att inte kunna dra ut igår, så min rehab i fredags betalade sig! Däremot är halsen lite värre idag, men det får man ta.

Efter en dag där man mest gjorde ingenting och värmde upp för kvällen så hamnade man först med Matte och Peter hos Johan. Kollade lite fotboll sänkte ett par whisky och snackade, sen begav vi oss till födelsedagspartajet hos och för Emma. Den nyblivna 20-åringen fick en korsordstidning av mig, vägen mot ålderdom är ju trots allt påbörjad nu.

Pratade med rätt många, försökte vara så social det gick, valde låtar som folk sjöng med i, drack upp en halv flaska genever och tvingade i mig 1/3 flaska kalua.
Så småningom begav sig de flesta folk ut till ställen som Victucella, medan jag och innan nämnda grabbs tog oss till Bishops Arms istället och intog några öl.

På vägen hem ville Johan och Matte käka på nyöppnade Max. Det går ju sisådär i hand med min nyhållna diet så jag skummade menyn efter nån sallad men såg inte direkt nån så spontanbeställde nån delifresh kycklingburgare eller vafan det hette med lökringar. Var inte den godaste burgare jag ätit om man säger så...

Vaknade upp idag efter en dröm som gick lite i liknande tecken som den jag beskrev senast. Vem den handlade om behåller jag dock för mig själv denna gång eftersom jag känner personen.
Egentligen drömmer jag inte så ofta, men i regel alltid när jag vart ute och partat. Alkohol tycks sätta fart på hjärnaktiviteten under sömn.

Nu ska vi se hur det gick i xpert, sen kanske lite fm. Ciao!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback